no-img
ام ای پدیا

دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر و رفتار مشتری در بانکداری جامع


ام ای پدیا

ادامه مطلب

DOC
دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر و رفتار مشتری در بانکداری جامع
doc
اسفند ۱۵, ۱۳۹۵
هر صفحه 72 تومان
تعداد صفحات: 35 صفحه
۲,۵۰۰ تومان
۲,۵۰۰ تومان – خرید

دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر و رفتار مشتری در بانکداری جامع


 دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر و رفتار مشتری در بانکداری جامع

فرمت قابل ویرایش ورد  Word

تعداد صفحات: ۳۵ صفحه

خلاصه ای از فایل

بررسی عوامل موثر و رفتار مشتری در بانکداری جامع

امروزه افزایش سریع تحولات جهانی، گذر از جامعه سنتی به جامعه اطلاعاتی وتوجه به استراتژی‌های جدید برای استفاده بهینه از فرصت‌ها و ارزش‌های جدید، نظامیبانکی را بیش از پیش ملزم به تحول نموده است. بدون شک مشتریان مهم‌ترین دارایی هر سازمانی به شمار می‌روند. شرکت‌ها برای رشد و بقاء در عرصه رقابت، باید برای مشتری مداری اهمیت ویژه‌ای قائل شوند. در سال‌های اخیر، گرایش به بانکداری جامع و توجه جداگانه و اختصاصی به هر یک از گروه‌های مشتری، یکی از استراتژی‌های جدید در صنعت بانکداری محسوب می‌شود. در این الگوی جدید کسب و کار، اصل اساسی انطباق محصولات و پیشنهادات باک با نیاز‌های بازار هدف می‌باشد، برای این منظور شناسایی نیازها، خواسته‌ها، مطلوبیت‌ها و در نهایت ارزش مدنظر مشتریان ضروری است.

فهرست

بررسی عوامل موثر و رفتار مشتری در بانکداری جامع.. ۲

بانکداری جامع.. ۸

مراحل اصلی پیاده‌سازی بانکداری جامع.. ۹

دسته‌بندی مشتریان در بانکداری جامع.. ۱۲

 بانکداری خرد (شخصی).. ۱۲

 بانکداری شرکتی.. ۱۴

 بانکداری اختصاصی.. ۱۴

مشتری‌مداری، همکارمداری!.. ۱۹

رقابت.. ۲۳

ویژگی‌های خدمات.. ۲۵

رسیدگی به شکایت مشتریان.. ۲۶

عوامل موقعیتی (اقتضایی).. ۲۷

رضایت مشتری.. ۲۸

مشکلات پیش روی بانکداری شرکتی.. ۳۰

در آمیختگی مشتری مداری با شعار.. ۳۰

توجه ویژه بانک‌ها به مشتریان خاص از جمله شرکت‌ها تصویرهای ذهنی مردم   ۳۳

موانع و فرصت‌ها برای بانکداری شرکتی.. ۳۴

 



موضوعات :
اقتصاد

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *