دانلود سمینار در مورد تبلیغات
دانلود سمینار در مورد تبلیغات
فرمت قابل ویرایش ورد Word
تعداد صفحات: ۳۸ صفحه
خلاصه ای از فایل
تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری
می توان ارزش ویژه برند را از سه جنبه مختلف ارزیابی کرد: جنبه عملکرد مالی شرکت، جنبه ادراکات مصرف کننده، جنبه ترکیبی (ترکیبی از شماره ۱و۲). از دیدگاه مالی؛ سهم بازار، قیمت و سایر شاخص های مالی بررسی می شود. از دیدگاه مصرف کننده، واکنش های مصرف کنندگان به یک برند ارزیابی می شود. برخی از صاحب نظران برای سنجش ارزش ویژه برند تلفیقی از دو دیدگاه مالی و مصرف کننده را ارزیابی می کنند(کلر[۱]، ۱۹۹۳). به طور کلی، مطالعات ارزیابی و سنجش ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری اساساً بر زیرساخت های مفهومی ارائه شده از سوی پیشگامان مدیریت مانند آکر، کلر و یو بنا نهاده شده است.
با توجه به این که چندین روش برای سنجش ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده یا بازاریابی از طرف پژوهشگران مطرح شده است که بعضی مبتنی بر صفات و ویژگی ها و بعضی مبتنی بر ابعاد تشکیل دهنده ارزش ویژه برند بوده است؛ درمورد سنجش ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده، مدل آکر که در سال ۱۹۹۱ ارائه شد، یکی از بهترین تئوری های ارائه شده مورد پذیرش قرار گرفته است(کیم و هیوم[۲]، ۲۰۱۰). وی برای سنجش ارزش ویژه برند، پنج گروه از دارایی ها و تعهدات مرتبط با برند که ارزشی را به محصول یا خدمت ارائه شده از طرف یک شرکت به مشتریان خود اضافه یا کسر می کند را مشخص می کند.
فهرست
تبلیغات…………………………………………….
مفاهیم و تعاریف تبلیغات……………
تبلیغات و بازاریابی……………………….
ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات………………….
مخارج تبلیغات و ارزش بازار………………………….
تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری……………………..
تبلیغ اینترنتی……………………….
روش های تبلیغ اینترنتی…………………
نگرش نسبت به تبلیغات…………………
بازدهی بازاریابی و تبلیغات………….
شدت تبلیغات و سودآوری……………………….
شدت تبلیغات و فروش……….
روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات……
سلسه مراتب تأثیرات………….
تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات……..
ادبیات نظری تبلیغات، تمرکز و سودآوری…………………………………………………..
مروری بر پژوهشهای پیشین………………..
پژوهش های خارجی
پژوهشهای داخلی
دیدگاه ها