no-img
ام ای پدیا

دانلود پروژه آنالیز استاتیکی، سفتی و دینامیکی یک مکانیزم تنسگریتی فضایی جدید


ام ای پدیا

ادامه مطلب

DOC
دانلود پروژه آنالیز استاتیکی، سفتی و دینامیکی یک مکانیزم تنسگریتی فضایی جدید
doc
فروردین ۲۶, ۱۳۹۶
هر صفحه 105 تومان
تعداد صفحات: 19 صفحه
۲,۰۰۰ تومان
۲,۰۰۰ تومان – خرید

دانلود پروژه آنالیز استاتیکی، سفتی و دینامیکی یک مکانیزم تنسگریتی فضایی جدید


دانلود پروژه آنالیز استاتیکی، سفتی و دینامیکی یک مکانیزم تنسگریتی فضایی جدید

فرمت قابل ویرایش ورد word

  تعداد صفحات: ۱۹ صفحه

 خلاصه ای از فایل

مقدمه:

در این بخش، یک مکانیزم تنسگریتی فضایی معرفی شده است. این مکانیزم با استفاده از ربات موازی استوارتز ارائه شده و از نظر ساختاری مشابه مکانیزم تنسگریتی پیشنهاد داده شده توسط مارشال است[۱۷]. در این فصل استاتیک، دینامیک و ماتریس سفتی مکانیزم استخراج گردیده و با استفاده از معادلات دینامیکی بدست آورده شده، حرکت مکانیزم شبیه سازی گردیده است. لازم به ذکر است که مکانیزم پیشنهادی در کلی­ترین حالت بررسی شده است و جهت آنالیز مکانیزم­های تنسگریتی مشابه قابل تعمیم است. در این مکانیزم سه محرک فنری به کار رفته است. این محرک­ها قادر به ایجاد نیروی فشاری نمی­باشند. در مکانیزم پیشنهادی صفحه­ی متحرک نسبت به پایه دوران داده شده است و این عامل باعث شده است در فضای کاری ربات این محرک­ها تحت کشش باشند.

 در این مکانیزم، به دلیل استفاده از محرک­ها­ی فنری جرم مکانیزم کاهش داده شده است ولی به دلیل وجود عضو­های انعطاف­پذیر، در اثر اعمال نیرو­های خارجی، شکل این مکانیزم تغییر می­کند. لذا استخراج ماتریس سفتی در این مکانیزم­ها اهمیت ویژه­ای دارد. در این تحقیق ماتریس سفتی مکانیزم­ ارائه شده، استخراج شده است.

فهرست

۲-۱ مقدمه: ۱

۲-۲ سینماتیک مکانیزم: ۱

۲-۲-۱ معرفی مکانیزم: ۱

شکل۲-۱: مدل مکانیزم تنسگریتی پیشنهادی. ۲

شکل۲-۲: مدل گرافیکی مکانیزم تنسگریتی. ۳

شکل ۲-۳: محرکهای پیستونی و کابلی مکانیزم پیشنهادی. ۴

۲-۲-۲ آنالیز موقعیت: ۴

۲-۲-۳ آنالیز سرعت و شتاب: ۶

۲-۳ آنالیز استاتیکی و سفتی مکانیزم: ۷

۲-۳-۲ آنالیز سفتی: ۹

۲-۴ دینامیک مکانیزم: ۱۲

۲-۴-۱ نیروهای تعمیم یافته: ۱۳

۲-۴-۲ معادلات حرکت: ۱۴

۲-۴-۳ شبیه سازی و نتایج: ۱۵

شکل ۲-۵: نیرو در محرکهای مکانیزم. ۱۶

شکل ۲-۶: تغیرات طول پیستون و کابل در محرک فنری. ۱۷

شکل ۲-۷: نیرو در محرکهای مکانیزم. ۱۸

شکل ۲-۸: تغیرات طول پیستون و کابل در محرک فنری. ۱۸

 



موضوعات :
طراحی کاربردی

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *